Support

Support

Stöd och råd från oss
som skapade systemet

Mejla gärna en kort beskrivning av problemet, med tillhörande skärmbild. På så sätt hamnar mejlet i vårt ärendesystem. Vi återkommer inom kort. Vill du hellre tala med oss går det givetvis lika bra. En tredje möjlighet är att få interaktiv och smidig support via TeamViewer.

Driftstatus

Öppettider
Måndag till fredag 9–12 samt 13–16.
Dag före helgdag har supporten öppet 9–13.

E-post
support@saturnusadvokatsystem.se

Telefon
08-641 87 70

TeamViewer
Telefonsupport är bra, men telefonsupport och delad skärmbild är ännu bättre.
Så här går det till.
1. Mejla Saturnus support och berätta om ditt ärende. Vi läser in oss och återkommer till dig.
2. Supporten ringer dig. Du laddar ner TeamViewer.
3. Öppna TeamViewer. Du får nu ett ID-nummer. Läs upp det för oss.
4. Nu ser vi samma skärmbild som du gör. Du får hjälp på ett smidigt sätt.
5. Sessionen avslutas och den delade skärmbilden försvinner.

Svar på vanliga supportfrågor
Läs mer under menyn Frågor & svar